Naam:
Foto’s:
152
Video’s:

Over mij

Man van 57 jaar, getrouwd met Renate. Stel niet uit tot morgen wat je vandaag (door een ander) kunt (laten) doen. Gekheid natuurlijk maar te veel mensen stellen dromen uit tot het niet meer kan..... Als vrachtwagenchauffeur niet in de allerbeste conditie, dus een fietstocht van ruim 3500km is wel een uitdaging.

Over mijn reis

Een lang gekoesterde wens, maanden lang in vrijheid, op de fiets, naar het zuiden. De reis is het doel. Wat kom ik tegen? Kom ik mezelf tegen? We gaan het, DV, mee maken. Ik heb er zin in.

Het eerste gedeelte, tot Normandië, gaat mijn lieve vrouw Renate mee.

De reisverslagen worden dan in de wij - vorm geschreven. Daarna ga ik solo verder tot aan de Algarve. De verhalen zullen dan in de ik- vorm worden geschreven.

Bezochte landen

Ik heb 32 landen (13%) bezocht:

Andorra, Argentinië, België, Bolivia, Brazilië, Canada, Chili, Denemarken, Dominicaanse Republiek, Duitsland, Frankrijk, Griekenland, Italië, Kaapverdië, Kroatië, Luxemburg, Madagaskar, Mexico, Nederland, Noorwegen, Oostenrijk, Paraguay, Peru, Polen, Portugal, Slovenië, Spanje, Venezuela, Verenigd Koninkrijk, Verenigde Staten, Zweden, Zwitserland.