Portugal.

15 augustus 2022 - Campo Maior, Portugal

Een selfie maken is sowieso niet mijn ding.
Maar de woorden worden ook omgedraaid. Dus om toch portugal te kunnen lezen dan maar blind gefotografeerd. En blijven lachen… Ook als je al 20 mislukte foto's hebt gemaakt.
Deze vond ik nog gaan.
He! Portugal!!!

Portugal.

Deze foto werd gemaakt op 15 augustus 2022 in Campo Maior, Portugal met een Huawei STK-LX1.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Pabe:
    17 augustus 2022
    Weer een mooi verslag en nog steeds positief,maar Jan je bent over de helft.....hahaha
  2. Jan Leusink:
    17 augustus 2022
    Over de helft. Dat zei ik gisteren ook tegen iemand. Haha. Die antwoordde dat ik wel heel ver over de helft was. Hahaha
  3. Chris en Wil:
    Leuke foto!
    Wat een voldoening moet dat zijn: de grens met Portugal! Geweldig!
  4. Alie Schouten:
    17 augustus 2022
    Hey....wat een mijlpaal....PORTUGAL!!!!!! Ik denk dat je straks enorm moet wennen als je weer in Oosterwolde thuis komt. Maar het goede nieuws....daar is ook jouw Renate :):):)
    Lijkt me ook wel fijn dat je weer ff in je eigen moedertaal kunt praten met Nederlanders die daar een camping hebben. Kun je vast wennen:):)
    Wij gaan je verslagen nog missen.....daar moet je morgen al fietsend maar eens over nadenken, hoe ga je dat gat opvullen bij je volgers :):)
    Veel succes morgen en geniet!!!!
  5. Jan Leusink:
    20 augustus 2022
    Ik dacht eigenlijk meer dat jullie een blog gingen schrijven waarop ik dan kan reageren....
  6. Alie Schouten:
    21 augustus 2022
    Haha, ik zal wel een fotootje sturen, daar moet je het mee doen.