De laatste training.

21 mei 2022 - Oldebroek, Nederland

Vanmorgen bijtijds opgestaan. 7uur op je vrije zaterdag... Pff...

Fietsen op de fietsendrager en naar Zwolle met de auto.

Om 9u vertrekken we en fietsen we een mooie route langs de Vecht via Dalfsen, Ommen en uiteindelijk tot het verste punt in Marienberg.

Wat echt super fijn is zijn de campingstoeltjes die we bij ons hebben.

Als we een mooi plekje zien om te pauzeren kan dat. We zijn niet afhankelijk van een bankje maar kunnen op de gaafste plekken zitten.

De eerste helft van de route gaat met een matige wind in de rug.

We zijn wel een beetje benieuwd hoe de route terug zal gaan als de wind tegen is.. Diezelfde wind die ons nu nu naar het oosten blaast is straks tegen...

Maar dan merken we dat de vele kilometers trainen zijn vruchten af beginnen te werpen.

Soms rijden we door bos en is er weinig tegenwind maar soms moeten we tegen een pittig windje in fietsen.

De benen doen het echter prima en als we weer terug zijn in Zwolle na 90km zijn we beslist niet erg vermoeid.

Wij denken dat we er klaar voor zijn!!

Groetjes Jan en Renate

1. Elies:
    22 mei 2022
    Toppers, heel veel succes gewenst!
  2. Jan Leusink:
    Dank je wel
  3. Jennifer Leusink:
    22 mei 2022
    Wauw! Na 90 km nog niet erg vermoeid.. klinkt inderdaad alsof jullie er klaar voor zijn. Heel veel succes en tot donderdag!
  4. Jan Leusink:
    23 mei 2022
    Tot donderdag. Dan hopen we na 70km bij jullie aan te komen. Bepakt en bezakt. Dat staat gelijk aan de 90km die we zaterdag reden.
  5. Annelies:
    23 mei 2022
    Heel veel succes met de tocht naar het zuiden!!
  6. Henk en Annie Woertink w:
    Succes ,met deze uitdaging ,veel fietsplezier
  7. Janny Boeve:
    24 mei 2022
    Succes Jan en Renate en geniet van Gods Schepping!
  8. Pabe:
    24 mei 2022
    Veel suc 6 en een veilige fietstocht,en wie weet zien we elkaar in Portugaal.
  9. Marten en Janny:
    25 mei 2022
    Petje af hoor!!
    Heel veel fietsplezier en een veilige reis