De laatste training.

21 mei 2022 - Oldebroek, Nederland

Vanmorgen bijtijds opgestaan. 7uur op je vrije zaterdag... Pff...

Fietsen op de fietsendrager en naar Zwolle met de auto.

Om 9u vertrekken we en fietsen we een mooie route langs de Vecht via Dalfsen, Ommen en uiteindelijk tot het verste punt in Marienberg.

Wat echt super fijn is zijn de campingstoeltjes die we bij ons hebben.

Als we een mooi plekje zien om te pauzeren kan dat. We zijn niet afhankelijk van een bankje maar kunnen op de gaafste plekken zitten.

De eerste helft van de route gaat met een matige wind in de rug.

We zijn wel een beetje benieuwd hoe de route terug zal gaan als de wind tegen is.. Diezelfde wind die ons nu nu naar het oosten blaast is straks tegen...

Maar dan merken we dat de vele kilometers trainen zijn vruchten af beginnen te werpen.

Soms rijden we door bos en is er weinig tegenwind maar soms moeten we tegen een pittig windje in fietsen.

De benen doen het echter prima en als we weer terug zijn in Zwolle na 90km zijn we beslist niet erg vermoeid.

Wij denken dat we er klaar voor zijn!!